Dag 5: Vancouver Island

12 juli 2018 - Vancouver Island, Canada

Lekker rustig dagje vandaag! Heerlijk ontbeten weer, daarna lekker even in de zon gezeten terwijl Tara en Marcel gingen sporten. Ik heb mijn rug recht gehouden en uiteraard niet meegedaan. Daarna zijn Marcel en ik even boodschappen gaan doen. Eerst naar een outdoor zaak waar we een vergunning moesten halen zodat hij dit weekend op steur kan vissen.

Ik heb mijn ogen uitgekeken daar. Naast alle spullen die ze bij ons ook bij Bever verkopen, zag ik allerlei dingen die ze daar absoluut NIET hebben. Sowieso waren de opgezette dieren gaaf om te zien. Elanden, beren etc, zie foto’s. Maar de apparaten die ze daar verkopen zijn helemaal bizar. Allerlei oefen dieren om op te schieten (met als hoogtepunt een 3D eland met verwisselbare (?) ingewanden), parfum van vrouwtjes dieren, apparaten die vrouwtjes diergeluiden nabootsen. Toen ik Marcel vertelde dat ik deze rariteiten aan het fotograferen was, vond hij dat ik dan vooral de anusverwijderaar niet moest overslaan. De WAT?!?!?! En ja, hij bestaat echt. Zie foto. Schijnt enorm handig te zijn als je bv een eland aan het schoonmaken bent. We konden hem zo snel niet vinden, dus Marcel is het even gaan vragen. Ik ben even achter een rek gedoken want was bang dat ik zou gaan lachen. Maar de man vertrok geen spier (al is dit misschien een verkeerde uitdrukking hier...). En ja hoor, daar hing hij. Met uitgebreide beschrijving op de achterkant. Ik had er eigenlijk eentje moeten kopen, die doet het vast goed op feestjes (“raden wat dit is”).

Afijn, daarna naar de supermarkt, voor wat lekkere dingen voor vanavond. ‘s Middags heerlijk in de zon en in het zwembad gelegen. Luxe hoor, zo in je achtertuin!

Tara heeft voor het avondeten heerlijke steaks gebakken met aardappeltjes en salade. Daarna nog even gezellig zitten kletsen. Laatste avond immers alweer! Dat wordt moeilijk afscheid nemen morgen, want dat zal weer voor een tijdje zijn! Marcel brengt mij weg, op weg naar zijn vis tripje. Om 13.15u vlieg ik terug naar Vancouver. Diezelfde middag neem ik de trein naar Seattle, waar ik rond 19u ‘s avonds aankom. Dan richting Airbnb waar ik 2 nachten blijf. Tot morgen!

1. Annemieke:
    13 juli 2018
    Je snapt dat ik vanavond direct door ga naar Bever om te vragen naar alle artikelen die jij nu omschrijft. Een gat in de markt toch ;-)