Dag 20 en 21: Cheyenne

28 juli 2018 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

We hebben het zo druk hier dat ik niet eens tijd heb om te schrijven!! Sorry!

Gisteren waren we om 06.15 op, om richting 7u naar de stad te gaan voor het free pancake breakfast. Dat wordt gehouden op het dorpsplein en er komen duizenden mensen op af. De rij begint echt vier straten verder, maar het gaat razendsnel. Op het dorpsplein staat een cementmolen (!) vol beslag en er is een soort pannenkoeken wasstraat ingericht. De eerste geeft een vorkje, de tweede een servetje, dan achtereenvolgens een bordje, drie pannenkoeken, boter, stroop, ham en koffie. In een tempo waarbij je nauwelijks stil komt te staan. Daarna gaat iedereen op lange houten banken zitten en eet je onder het genot van country muziek (natuurlijk...!!) je bordje leeg.

Om 8u waren we keurig weer thuis. DJ ging richting rodeo om foto’s te maken, Dilan en René gingen sporten en ik even relaxen. Dilan en René waren nog geen kwartier terug, we zaten een kopje koffie te drinken toen we een enorm hard geluid hoorden. Alsof er een vrachtwagen met ijs voor de deur leeggekiept werd. Of drie ruiten tegelijk sneuvelden. Wij stoven overeind en zijn allemaal een deel van het huis gaan bekijken. Niets te zien... ongelooflijk want het was echt een enorme herrie. Maar goed, zelfs het dak gecheckt, DJ gebeld (die ook geen suggesties had), meer konden we niet doen.

Dus op enig moment vertrokken om de laatste inkopen te doen en te gaan lunchen. Nog even langs de plaatselijke TJ Maxx, daarna heerlijk gegeten bij de Red Lobster. Toen we terugkwamen kwam DJ ook ongeveer thuis. Die had er een uur over nagedacht wat dat geluid geweest kon zijn en kwam tot de conclusie dat het de waterpomp onder zijn huis moest zijn. Die pompt overtollig water weg. En er was nogal wat regen gevallen, dus verklaarbaar. Raadsel opgelost! Dachten we........ Ik ging even naar beneden (waar ik slaap) en vond t een beetje raar ruiken daar. Dilan ook. Maar niets te zien nog steeds. Tot DJ naar beneden ging en het wel erg vreemd vond ruiken. Toen hij op onderzoek uit ging, bleek achter de bar de plank met zijn hele collectie miniatuur drankflesjes naar beneden te zijn gekomen. Ze waren weliswaar niet allemaal kapot, maar de vloer was gevuld met scherven en heel veel soorten drank... het zat tot op de muren. Dat was wel een klein uurtje opruimen!

Rond een uur of 7 richting Frontier Park voor het concert van Toby Keith. Het voorprogramma was goed maar helaas kort. Maar wie er daarna kwam, geen Toby. Wel een tweede voorprogramma wat echt een aanfluiting was. Iedereen klaagde erover, zeker omdat het tot 22.30 (!) duurde voordat eindelijk Toby Keith kwam. Tegen die tijd hadden we bijna drie uur gestaan en dat trok mijn rug echt niet meer. Dus we hebben het einde van het concert (bleek 00.30u) niet gehaald. Jammer maar helaas! De kaarten had DJ gelukkig gratis gekregen, als militair.

Vanmorgen hadden Dilan en ik om 10.30u bij de manicure afgesproken met Danielle. Dilan en ik een mani, Danielle een pedi. We zien er weer keurig uit. Daarna zijn we bij een onwijs leuke tent in de stad gaan lunchen. Ik dacht dat ik in mijn leven al wat vreemde smaak combinaties had gegeten, maar nu kwam er een voorgerecht dat ik niet had zien aankomen. Fried pickles met peanutbutter. De gefrituurde augurken (in een beslagje) had ik in Memphis een keer eerder gegeten. Maar met pindakaas??? En het was nog te eten ook!

Na de lunch zijn we even wat inkopen gaan doen voor ‘s avonds. We waren uitgenodigd bij Linda, de moeder van Jessica. Een Mexicaans dinertje met een man of 15. Reuze gezellig!! Daarna het concert van Dierks Bentley. Met kop en schouders het beste concert tot nu toe. En de zanger van een van mijn favoriete liedjes, Drunk on a plane, dus dat was extra leuk. In de tussentijd zijn ook Rodney en Kristin gearriveerd, die wij vorig jaar hebben leren kennen. Geweldige mensen. Zij slapen een nachtje in hun kleine caravan bij DJ op de oprit. Gezellige boel dus! Inmiddels is het al weer laat, dus ik zal jullie morgen verder vertellen hoe Dilan het brandalarm liet afgaan door te douchen ;). Nooit een saaie dag hier haha.  Tot morgen, hoop ik, anders schrijf ik in het vliegtuig een uitgebreide blog over de laatste dag!

1. Floor:
    29 juli 2018
    OMG zit het er al weer bijna op? Wat een avontuur weer..dat wordt weer afkicken...had gister al een behoorlijke cold turkey bij het ontbreken van je blog! Haha!
  2. Jeanine Hennis:
    Time flies, honey!!
    Wat een reis weer
  3. Carmen Van Der Ziel:
    29 juli 2018
    Wat gaat de tijd toch snel eigenlijk te snel ik denk dat je toch maar daar moet gaan wonen . En dan af en terug naar Nederland 😂👍 goed vlucht terug 😘
  4. Tamara:
    30 juli 2018
    Wauw weer! Geniet van de laatste dag! En benieuwd naar verhaal over brandalarm!